Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/102206
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. ViRVIG - Grup de Recerca en Visualització, Realitat Virtual i Interacció Gràfica |
dc.contributor.author | Pelechano Gómez, Núria |
dc.contributor.author | Allbeck, Jan M. |
dc.date | 2016 |
dc.identifier.citation | Pelechano, N., Allbeck, J. Feeling crowded yet?: Crowd simulations for VR. A: IEEE Virtual Humans and Crowds for Immersive Environments. "2016 IEEE virtual humans and crowds for immersive environments (VHCIE)". Greenville, SC: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2016, p. 17-21. |
dc.identifier.citation | 978-1-5090-0829-2 |
dc.identifier.citation | 10.1109/VHCIE.2016.7563568 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/102206 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) |
dc.relation | http://ieeexplore.ieee.org/document/7563568/?section=abstract |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia |
dc.subject | Virtual reality |
dc.subject | Crowds -- Computer simulation |
dc.subject | Crowd simulation |
dc.subject | VR |
dc.subject | Immersive virtual crowd |
dc.subject | Realitat virtual |
dc.subject | Multituds -- Simulació per ordinador |
dc.title | Feeling crowded yet?: Crowd simulations for VR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |