To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101951
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental |
---|---|
dc.contributor | Garola Crespo, Àlvar |
dc.contributor.author | Jiménez Gil, David |
dc.date | 2017-01-26 |
dc.identifier.citation | PRISMA-124470 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/101951 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Railroads |
dc.subject | Analisis |
dc.subject | Cost |
dc.subject | Benefici |
dc.subject | ACB |
dc.subject | Rodalies |
dc.subject | Ferrocarrils |
dc.title | Análisis del impacto socioeconómico del desdoblamiento de la Línea R1 Nord de Rodalies por la costa |
dc.title | Anàlisi de l'impacte socioeconòmic del desdoblament de la Línia R1 Nord de Rodalies per la costa |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |