Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/84851
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació |
---|---|
dc.contributor.author | Aguilar Pérez, Marta |
dc.date | 2015-09-11 |
dc.identifier.citation | Aguilar Perez, Marta. Engineering lecturers’ views on CLIL and EMI. "International journal of bilingual education and bilingualism", 11 Setembre 2015. |
dc.identifier.citation | 1367-0050 |
dc.identifier.citation | 10.1080/13670050.2015.1073664 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/84851 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Taylor & Francis |
dc.relation | http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13670050.2015.1073664?journalCode=rbeb20 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | English language--Technical English |
dc.subject | CLIL (content and language integrated learning) |
dc.subject | EMI (English-medium instruction) |
dc.subject | Higher education |
dc.subject | Lecturer beliefs |
dc.subject | Multilingualism |
dc.subject | Anglès tècnic--Ensenyament |
dc.title | Engineering lecturers’ views on CLIL and EMI |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |