To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/99315

Do differences exist between how Engineering and non-Engineering lecturers perceive the importance of teaching competences?
Pérez Poch, Antoni; López Álvarez, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Education, Higher
-Lecturer competences
-teachers perception
-engineering education
-Ensenyament universitari
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Conference Object
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Olmedo Torre, Noelia; Sánchez Carracedo, Fermín; Salán Ballesteros, Maria Núria; López Álvarez, David; Pérez Poch, Antoni; López Beltrán, Mireia
Olmedo Torre, Noelia; Sánchez Carracedo, Fermín; Salán Ballesteros, Maria Núria; López Álvarez, David; Pérez Poch, Antoni; López Beltrán, Mireia
Pérez Poch, Antoni; Domingo Peña, Joan; Sanz Gómez, M. Carmen; López Álvarez, David
Pérez Poch, Antoni; Sánchez Carracedo, Fermín; Salán Ballesteros, Maria Núria; López Álvarez, David
 

Coordination

 

Supporters