Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/100342

Atenció a la diversitat d’altes capacitats
Sánchez Ricol, Ester
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació
El propòsit del treball és el d’analitzar el procés d’aprenentatge dels alumnes actuals a l’educació secundària obligatòria amb altes capacitats. En primer lloc s’estudien les diferents teories sobre la intel·ligència per arribar a una definició d’es d’on es parteix per a determinar les altes capacitat i posteriorment s’estudia la influència de les noves tecnologies en el desenvolupament cognitiu; s’estudia quines habilitats desenvolupen els alumnes, quins talents afavoreixen, i si es podria parlar d’una nova intel·ligència tecnològica. En segon lloc es relaciona la intel·ligència tecnològica amb les altes capacitats; es comparen les característiques d’aprenentatge de les altes capacitats amb les habilitats que les noves tecnologies potencien en els alumnes i es proposa un esbós del que podrien ser les característiques cognitives dels alumnes amb altes capacitats en l’etapa d’educació secundària influenciats cognitivament per les noves tecnologies d’es de sempre. Per últim, es proposa una programació anual per l’assignatura de Tecnologia per al curs de tercer de l’educació secundària obligatòria tenint en compte les necessitats educatives dels alumnes amb altes capacitats d’una manera integradora en una aula ordinària.
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Gifted persons
Technology -- Study and Teaching (Secondary)
Intel·ligència tecnològica
Altes capacitats
Nadius digitals
Tecnologia
Programació anual
Superdotats -- Educació
Tecnologia -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Casademont Filella, Gerard; Sánchez Ricol, Ester