Título:
|
El repte de les TIC i les TAC en l’Educació Física
|
Autor/a:
|
Campos-Rius, Josep; Sebastiani i Obrador, Enric Ma.
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
L’arribada d’internet, de les xarxes socials digitals, de les aplicacions mòbils i la constant evolució de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC) demana una adaptació als nous contextos en l’àmbit de l’educació. La incorporació de dispositius mòbils, l’ús d’aplicacions educatives i la participació en diferents tipus de xarxes, ja siguin socials digitals o no, afavoreix el treball col·laboratiu, la recerca d’informació en diferents àmbits i formats, i la incorporació de noves maneres d’aprendre i de relacionar-se. L’àrea d’Educació Física ha de poder aprofitar aquest nou paradigma educatiu per a millorar els processos d’ensenyament i d’aprenentatge del professorat i de l’alumnat amb criteris de varietat i innovació per a poder promocionar l’activitat física i esportiva d’aquests dos grups i fer-ne un hàbit per a tota la
vida, a la vegada que es desenvolupa la competència digital de tots els protagonistes del procés educatiu. |
Fecha de creación:
|
11-2016 |
Materia(s):
|
Educació física Tecnologies de la informació i la comunicació Tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement Dispositius mòbils |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
Páginas:
|
11 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
|
Publish at:
|
Aloma, 2016, Vol. 34, Núm. 2
|
Compartir:
|
|