To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/54692

Pensar e "inscribir" mientras se investiga: un estudio de caso
Garcia-Milà, Mercè; Andersen, Christopher; Rojo, Nubia
Universitat de Barcelona
Estudi de casos
Metacognició
Joves
Case studies
Metacognition
Youth
(c) Fundación Infancia y Aprendizaje, 2011
Article
info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Martí Sala, Eduardo; Garcia-Milà, Mercè; Gabucio Cerezo, Fernando; Konstantinidou, Aikaterini
Rivero García, María Magdalena; Anton, Anna; Clarà Garangou, Marc; Celdrán, Montserrat; Conde Sala, Josep Lluís; Garcia-Milà, Mercè; Gràcia Garcia, Marta; Jarque, Maria Josep; Jarque Fernández, Sonia; Martí Sala, Eduardo; Moreno Zazo, Montserrat; Ortega Reverte, Ma. Ángeles; Ribera, Núria (Ribera Turró); Soro-Camats, Emili; Triadó, Carme; Vilaseca Momplet, Rosa María; Villar Posada, Feliciano
 

Coordination

 

Supporters