Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/79223
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Vergés Fernández, Robert |
dc.contributor.author | Font Pérez, Sergi |
dc.coverage.spatial | east=2.086200714111328; north=41.30166838239797 |
dc.date | 2015-10-13 |
dc.identifier.citation | PRISMA-115716 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/79223 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Railroads |
dc.subject | aeroport |
dc.subject | ferrocarril |
dc.subject | competitivitat |
dc.subject | Ferrocarrils |
dc.title | Anàlisi de la incidència del ferrocarril en la competitivitat de la T1 i la T2 de l’Aeroport de Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |