To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/85324
Title: | Augment de la motivació de l’alumnat amb la creació d’una eina per impulsar la seva integració en el món laboral |
---|---|
Author: | Sandoval Artigas, Gerardo Jaime |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Villasevil Marco, Francisco Javier |
Abstract: | Aquest treball de fi de màster el que pretén és crear una eina motivadora per als alumnes per tal d’engrescar-los i animar-los a què finalitzin els seus estudis amb èxit. L’eina s’ha creat pensant en els alumnes de Cicles de Formació Professional, però també serveix pels alumnes de Batxillerat. Perquè els alumnes aprenguin és bàsic que estiguin motivats. Sense motivació, no hi ha aprenentatge. I en el context econòmic i social en el que ens trobem actualment, on l’atur continua sent elevat, i més entre la gent jove (entre els 16 i els 30 anys), fer veure als alumnes el seu futur amb optimisme és molt important. Per aquest motiu s’ha creat una borsa de treball, ja que el centre no comptava amb una. Sobretot si tenim en compte que la Formació Professional prepara als estudiants per sortir al món laboral, encara té més sentit que el centre en tingui una. Prova d’això és la Formació en Centres de Treball i la cada cop més estesa Formació Dual. El centre pot ser un factor important en aquest procés de passar dels estudis al món laboral un cop s’hagin graduat. De fet el centre va rebent ofertes d’empreses que busquen gent amb el perfil dels alumnes dels cicles que allà s’imparteixen. |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Motivació en l'educació -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional -Motivation in education -- Vocational education -Vocational guidance -fp -Motivació -borsa -treball -cicles -eina -laboral -motivadora -Motivació en l'educació -- Formació Professional -Orientació professional |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Research/Master Thesis |
Published by: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Share: |