Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/79221
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de la Construcció |
---|---|
dc.contributor | Ainchil Lavín, Javier Pablo |
dc.contributor.author | Izquierdo Panuser, Xavier |
dc.coverage.spatial | east=2.0822525024414062; north=41.37506959343862 |
dc.date | 2015-10-22 |
dc.identifier.citation | PRISMA-108764 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/79221 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Subways |
dc.subject | Metro |
dc.title | Perllongació de la línia 3 de metro de Barcelona: Tram Zona Universitària – Esplugues de Llobregat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |