Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/259721

Strategic signaling in dynamic technology markets: Lessons from three IT startups in Spain
Giones Valls, Ferran; Miralles, Francesc (Miralles i Torner)
Universitat Ramon Llull. La Salle
2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Gestió d'empreses
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo
Artículo - Versión aceptada
Wiley
Global Business and Organizational Excellence, Volum 34
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Giones, Miralle ... e IT Startups in Spain.pdf 835.9 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Giones Valls, Ferran; Gozun, Brian; Miralles, Francesc (Miralles i Torner)