Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/69370

Flipped Classroom i satisfacció de l'alumnat: una alternativa a les classes magistrals
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Costa Abos, Silvia; Olivé Ferrer, M. Carmen; Curto, J. J. (Jorge Juan); Rourera, A. (Angela); Ibañez, S.; López Domènech, E.; Alcalá, I.; González, D.
Universitat de Barcelona
Podeu consultar la Vuitena trobada de professorat de Ciències de la Salut completa a: http://hdl.handle.net/2445/66524
En la classe invertida o flipped classroom bona part de la responsabilitat de l’ensenyament-aprenentatge recau en l’alumnat . El professorat elabora el material d’estudi que haurà de preparar l’alumnat abans de classe. En el nostre cas, posteriorment, a l’aula es treballa en petits grups, per contrastar el treball individual, resoldre dubtes, avaluacio per parells i en general, construir l’aprenentatge a partir d’un seguit d’estratègies protocol•litzades, que comporten quantitat de treball i un grau important de satisfaccio tant per a l'alumne com per al professorat.
Classe inversa
Satisfacció
Ciències de la salut
Ensenyament
Congressos
Estudiants universitaris
Infermeria
Flipped classroom
Satisfaction
Medical sciences
Teaching
College students
Nursing
Congresses
cc-by-nc-nd (c) Costa Abós et al., 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Sabater Mateu, Ma. Pilar; Morín Fraile, Victoria; Del Pino Gutiérrez, Amparo; Maestre, E.; Terré Rull, Carmen; Busquets Surribas, Montserrat; Curto, J. J. (Jorge Juan); Castillo, S.; Alcalá, I.; López Domènech, E.; González, D.
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Curto, J. J. (Jorge Juan); Rourera, A. (Angela); Olivé Ferrer, M. Carmen; Costa Abos, Silvia; Castillo Ibáñez, Sara; Del Pino Gutiérrez, Amparo