Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/80273

Aprenentatge Basat en Problemes i coaching: Estratègies de millora de la motivació -i les actituds- amb alumnes de 3er d’ESO.
Martínez Millet, Sergi
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Jordana Barnils, José
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
-Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary)
-Motivació
-ABP
-Actituds
-Aprenentatge significatiu
-Coaching
-Tecnologia
-Eduació socioemocional
-Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Treballs d'investigació/Fi de màster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats