Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/253709

Expedients acadèmics: un model d'organització a les secretaries d'estudiants i docència de la Universitat de Barcelona
Abarca Peris, Ferran
Martínez Nieto, Blanca (dir.)
Amb l'entrada en funcionament de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i l'aparició dels nous ensenyaments de grau, màster, doctorat i títols propis, la Universitat de Barcelona decideix estandarditzar i actualitzar el sistema d'ordenació i el sistema de gestió dels expedients acadèmics en suport paper. Fins a l'entrada de l'EEES la institució no disposava d'un sistema únic fet que causava l'increment de la despesa de recursos econòmics i humans i repercutia en un menor nivell d'eficàcia i eficiència administrativa. S'exposa el projecte dut a terme, les problemàtiques ocorregudes i els resultats de la seva implantació. Paraules clau: Gestió Documental, Gestió de la informació, Expedient acadèmic, Universitat de Barcelona, Arxiu, Sistema d'ordenació, Arxivística, Recuperació de la informació.
Con la entrada en funcionamiento del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) y de las nuevas enseñanzas de grado, master, doctorado y títulos propios, la Universidad de Barcelona decide estandardizar y actualizar el sistema de ordenación y el sistema de gestión de los expedientes académicos en soporte papel. Hasta la llegada del EEES la institución no disponia de un sistema único y, como consecuéncia, se producia un incremento del gasto de recursos económicos y humanos y repercutia en el nivel de eficacia y eficiencia aministrativa. Se expone el proyecto realizado, las problematicas encontradas y los resultados de su implementación Palabras clave: Gestión Documental, Gestión de la información, Expediente acadèmico, Universidad de Barcelona, Archivo, Sistema de ordenación, Archivística, Recuperación de la información.
The University of Barcelona has recently updated the students files records management system. The new European Higher Education Area (EHEA) scenario, which included new Graduate, Masters and PHD programs, brought the opportunity of implementing one single arrangement and records management system for the students files. In the following paper you will find the project designed and the methodology applied as well as the results obtained. Keywords: Records Management, Student file, University of Barcelona, Archive, Archival arrangement system, Archiving, Retrieving.
30-07-2015
02 - Biblioteconomia. Documentació
35 - Administració pública. Govern. Assumptes militars
Gestió dels documents
Expedients acadèmics - organització
Arxius universitaris
Universitat de Barcelona - Arxiu
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Escola Superior d'Arxvística i Gestió de Documents
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
AbarcaFerran_RecercatTFM.pdf 3.024 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem