Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/66490
Título: | L'eina "Taller" a Moodle: una experiencia d'autoavaluació i coavaluació en grups grans |
---|---|
Autor/a: | Blanché i Vergés, Cèsar; Simon Pallisé, Joan; Benedí, Carles; Bosch i Daniel, Maria; Rovira López, Ana Ma. |
Otros autores: | Universitat de Barcelona. Grup d'Innovació Docent en Botànica Aplicada a les Ciències Farmacèutiques (GIBAF); Universitat de Barcelona |
Abstract: | El taller és una activitat integral i sistèmica que permet tant l'autoavaluació com l'avaluació per parells amb una flexibilitat molt àmplia per al professorat. Hi ha dues qualificacions per a un alumne: una per a la qualitat del seu propi treball i una altra per a l'avaluació que fa del treball d'altres alumnes. L'ús d'exemples permet als alumnes practicar amb enviaments-mostra realitzats pel professor per a assajar l'avaluació abans d'avaluar altres enviaments. L'itinerari d'un taller típic el formen les fases de configuració, enviament, avaluació, avaluació de qualificacions i tancament (finalització). En tot moment l'aplicació permet veure el flux de treball i la fase actual mitjançant l'eina de planificació del taller. S'hi mostren totes les fases del taller i es mostra destacada la fase actual. També es llisten les tasques que l'usuari té en la fase actual amb la informació de si s'ha finalitzat, no s'ha finalitzat encara o fins i tot si s'ha suspès. L’eina permet l’ús de guies d’avaluació amb un ample ventall de possibilitats de puntuació. |
Materia(s): | -Campus virtuals -Avaluació educativa -Congressos -Virtual campuses -Educational evaluation -Congresses |
Derechos: | cc-by-nc-nd (c) Blanché i Vergés et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Objeto de conferencia |
Editor: | Institut de Ciències de l’Educació. Universitat de Barcelona |
Compartir: |