To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/26632
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor | Chica Calaf, Antonio |
dc.contributor.author | Carrión Díaz, Albert |
dc.date | 2015-06 |
dc.identifier.citation | 109439 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/26632 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica |
dc.subject | Video games -- Design |
dc.subject | vídeo joc |
dc.subject | generació per procediments |
dc.subject | generació procedural |
dc.subject | disseny de nivells |
dc.subject | video game |
dc.subject | procedural generation |
dc.subject | level design |
dc.subject | Videojocs -- Disseny |
dc.title | Procedural generation applied to a video game level design |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |