Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/28019
Título: | Relationship between student profile, tool use, participation, and academic performance with the use of Augmented Reality technology for visualized architecture models |
---|---|
Autor/a: | Fonseca Escudero, David; Martí Audí, Núria; Redondo Domínguez, Ernesto; Navarro Delgado, Isidro; Sánchez Riera, Alberto |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia -Augmented reality -Architectural rendering -Three-dimensionals imaging -Augmented Reality -Technology acceptance -Academic motivation -Architecture visualization -Mobile learning -User experience -WEB-BASED INSTRUCTION -VIRTUAL-REALITY -INTERACTIVITY -SATISFACTION -ENVIRONMENTS -PERCEPTIONS -EDUCATION -INTENTION -DESIGN -Representació arquitectònica -Realitat virtual -Imatges tridimensionals |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión publicada Artículo |
Compartir: |