Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/65333
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Gómez i Serra, Miquel |
dc.date | 2006 |
dc.identifier.citation | 1139-1723 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/65333 |
dc.format | 23 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2262196 |
dc.relation | Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 2006, num. 12-13, p. 163-179 |
dc.rights | cc-by-nc (c) Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social, 2006 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Pedagogia social |
dc.subject | Programes socials |
dc.subject | Avaluació de serveis socials |
dc.subject | Social pedagogy |
dc.subject | Social programmes |
dc.subject | Evaluation of social services |
dc.title | Educación social y evaluación: evaluar para mejorar y transformar |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |