dc.contributor.author |
Escalera Guerrero, Sergio |
dc.contributor.author |
Armillas Camins, David |
dc.date |
2015-03-25T09:26:52Z |
dc.date |
2015-03-25T09:26:52Z |
dc.date |
2015-03 |
dc.date |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2020-03-25 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2445/64527 |
dc.format |
28 p. |
dc.format |
application/pdf |
dc.format |
application/zip |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
(c) Universitat de Barcelona, 2015 |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
dc.subject |
Programari |
dc.subject |
Matemàtica aplicada |
dc.subject |
Serveis d'informació |
dc.subject |
Computer software |
dc.subject |
Applied mathematics |
dc.subject |
Information services |
dc.title |
Entorn de comunicació d’unitats d’informació social |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/other |
dc.description.abstract |
Requeriments tècnics: PHP 5.3, MySQL amb motor d’emmagatzematge InnoDB, HTML5 |
dc.description.abstract |
Les Unitats d’Informació Social (UIS) són unitats reals o virtuals instrumentals dissenyades per a compartir informació
en l’àmbit social. En l’àmbit sociosanitari, podríem definir el servei d’atenció a les persones, les seves unitats organitzatives i els seus
professionals com a nodes, en un sistema en que les dades, la informació i el coneixement són claus. Dins d’aquest àmbit, els professionals són
treballadors del coneixement, en organitzacions que aprenen i canvien en un entorn en constant transformació i on les estratègies tradicionals es
veuen superades en el seu intent de respondre de forma eficient a les problemàtiques socials actuals. La manca de connexió i comunicació entre les
diferents serveis i organismes existents és un problema. Els diferents professionals dels àmbits sociosanitaris necessiten disposar d’una eina que
solucioni aquesta mancança, i que possibiliti la col·laboració i intercanvi d’informació d’una manera lliure i centralitzada. Els objectius que persegueix el software desenvolupat són els següents: - Es vol incrementar els coneixements i competències professionals, - Es vol augmentar el coneixement de la realitat de l’entorn, - Es vol millorar la cooperació entre les diverses institucions, - Es vol centrar el servei en l’usuari i prendre la millor decisió possible. |
dc.description.abstract |
Projecte: AVCRI 245 |