dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
dc.contributor |
Llovera Ciriza, Miguel |
dc.contributor.author |
Vila Raurell, Eduard |
dc.date |
2014-07 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/25246 |
dc.language.iso |
eng |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d’operacions::Modelització de transports i logística |
dc.subject |
Physical distribution of goods |
dc.subject |
Feasibility studies |
dc.subject |
Distribució de mercaderies |
dc.subject |
Estudis de viabilitat |
dc.title |
Viabilitat empresarial en el sector de la logística |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Aquest treball pretén realitzar un estudi de viabilitat empresarial de “Transports
Projecte de Carrera, S. A.”, una empresa de transport que està operant en l’actualitat i
que té seu a la Catalunya Central.
El principal objectiu és realitzar un estudi econòmic de l’empresa, valorar els
exercicis econòmics d’aquests últims anys per a observar les diferents situacions
viscudes. A la vegada que ens ha de permetre entendre des de quin moment sorgeixen
les pèrdues i quin n’és el motiu principal.
La forma de realitzar aquest estudi és mitjançant molta comunicació amb
l’empresa, explicació constant del que es fa, com i per què. Obtenció de la totalitat de
dades que es mostren, la seva comprensió i anàlisis. Només d’aquesta manera és
possible realitzar unes propostes que siguin capaces de millorar la situació econòmica i
laboral.
Un cop entès tot el seu funcionament i extret un anàlisis relativament acurat de
cada valor s’ha plantejat una sèrie de propostes que passen des de una modificació de
tarifes, una reducció i transformació de la flota per aconseguir realitzar les mateixes
tasques amb una reducció de despeses, com també una modificació d’horaris i
d’organització empresarial, sempre en la mesura que això pugui ser aplicable a la
realitat. També s’ha fet esment en una millora de màrqueting, que obre les portes a nous
client i un coneixement més ampli per part de la societat de l’empresa. |