Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/25187
dc.contributor | Universidade Federal do Rio Grande do Sul |
---|---|
dc.contributor | Paucar Casas, Walter Jesus |
dc.contributor.author | Palmer Real, Jaume |
dc.date | 2013 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/25187 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.publisher | Universidade Federal do Rio Grande do Sul |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles::Automòbils |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Mecànica::Dinàmica |
dc.subject | Automobiles -- Springs and suspension -- Computer simulation |
dc.subject | Automobiles -- Dynamics -- Computer simulation |
dc.subject | Multibody systems |
dc.subject | Automòbils -- Ressorts i suspensió -- Simulació per ordinador |
dc.subject | Automòbils -- Dinàmica -- Simulació per ordinador |
dc.subject | Sistemes multicos |
dc.title | Análisis para la optimización del comportamiento dinámico de un sistema vehicular |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |