dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica |
dc.contributor |
Villafafila Robles, Roberto |
dc.contributor.author |
Jiménez Delgado, Carlos |
dc.date |
2014-10-14 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/24697 |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Energies::Energia elèctrica |
dc.subject |
Electric vehicles |
dc.subject |
Vehicles elèctrics |
dc.title |
Modelado de la demanda del vehículo eléctrico |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El present projecte pretén desenvolupar una sèrie de models de gestió de la càrrega y descàrrega del vehicle elèctric per tal de demostrar els efectes positius de la implementació la tecnologia vehicle to grid (V2G) tant pels usuaris del VE com per la xarxa elèctrica. Els diferents models s’han programat mitjançant el software GAMS®.
El projecte es divideix en tres parts clarament diferenciables. En primer lloc es realitza un anàlisi de l’estat de l’art referent al vehicle elèctric i a la tecnologia V2G, mitjançant el qual es fa una profunda introducció a la temàtica del projecte. En segon lloc, es descriu la metodologia per la gestió de la càrrega y descàrrega del VE. En aquest apartat s’exposen els diferents models desenvolupats. Finalment, en tercer lloc, es realitza la simulació d’un cas pràctic en cadascun dels models i es mostren i analitzen els resultats per tal d’extreure’n conclusions. |