Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/39942
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | García Balda, Josep Maria |
dc.contributor.author | Matas Escobar, Maria Magdalena |
dc.date | 2015-01-20T07:41:35Z |
dc.date | 2015-01-20T07:41:35Z |
dc.date | 2014-06-15 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/39942 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | http://www.mozilla.org/MPL/MPL-1.1.html |
dc.subject | dislèxia |
dc.subject | TDAH |
dc.subject | psicologia del llenguatge |
dc.subject | TDAH |
dc.subject | dislexia |
dc.subject | psicolingüística |
dc.subject | ADHD |
dc.subject | dyslexia |
dc.subject | psycholinguistics |
dc.subject | Learning disabilities -- Practicum |
dc.subject | Trastorns de l'aprenentatge -- Practicum |
dc.subject | Trastornos del aprendizaje -- Practicum |
dc.title | Intervenció psicopedagògica en casos de dificultats d'adquisició del llenguatge i d'aprenentatge de les matemàtiques al cicle inicial de primària : Dificultats d'aprenentatge a 1r d'ESO associades a TDAH |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |