Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/23721

Anàlisi i modelització de les tècniques de creativitat i innovació aplicades a un model de negoci
Almuni Calull, Roger
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Pala Sibila, Josep; Romera Cruz, Victor
En aquest projecte l’objectiu principal és dissenyar un model dels recursos de creativitat coneguts fins al moment que permeti facilitar la innovació i la creació d’empreses. Aquest Model Creatiu serà utilitzat per l’elaboració del PFC corresponent al pla de l’empresa IN3 S.L., ja que els autors d’ambdós projectes tenen intenció de fundar-la. L’estructura de la present memòria conté tres blocs fonamentals. En el primer s’estableix un marc a través dels conceptes de creativitat i innovació, es dissenya el perfil de l’usuari, i finalment es dissenya el procés creatiu que utilitzarà l’empresa. En el segon bloc s’estableix el camí per passar del pensament al model creatiu, definint aquí els recursos utilitzats. El darrer bloc és el model resultant, amb la interpretació d’aquests resultats. El mètode utilitzat per fer-ho és dissenyar un model creatiu teòric amb diferents fases i escollir els recursos per desenvolupar la creativitat òptims. Per unir els recursos amb les fases s’han escollit una sèrie de paràmetres que serveixen per definir els recursos i per veure la seva idoneïtat per cadascuna de les fases del model creatiu. Les conclusions de la memòria presenten un model de creativitat flexible per dos motius; es pot adaptar segons diferents factors, variant el pes de cada paràmetre, i es pot ajustar la valoració del recursos en funció de certs paràmetres, els quals es poden valorar a través de mètodes experimentals. Finalment, s’afegeixen les tendències actuals pel que fa referència a la innovació, ja que es consideren com a filosofies que acompanyaran tant al model de creativitat com a la implementació de l’empresa IN3 S.L. La memòria conclou amb l’estudi de les diferents viabilitats d’aquest projecte com també amb el pressupost del mateix.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Microeconomia::Empreses
New business enterprises
Creative ability in business
Entrepreneurship
Empreses -- Creació
Creativitat en els negocis
Emprenedoria
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem