To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23487

Plan estratégico de una empresa de distribución de perfumes
Laje Andrés, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Martínez Costa, Carme
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d'operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió i direcció
-Perfumes industry
-New products -- Management
-Creative ability
-Perfumes -- Packaging
-Industrial management
-Perfums -- Indústria i comerç
-Productes nous -- Gestió
-Creativitat
-Perfums -- Envasament
-Empreses -- Direcció i administració
Bachelor Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters