Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/23238
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Farré Calpe, Francesc |
dc.contributor.author | Andreo de Soto, Heidi |
dc.date | 2013-06-26 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/23238 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Moodle |
dc.subject | Building -- Vocational education |
dc.subject | CFGS Projectes d’Edificació |
dc.subject | Mòdul |
dc.subject | Planificació i Projectes d’obra |
dc.subject | Continguts |
dc.subject | Resultats d’aprenentatge |
dc.subject | Criteris d’Avaluació |
dc.subject | Activitats d’Ensenyament i Aprenentatge |
dc.subject | Instruments d’Avaluació |
dc.subject | FP |
dc.subject | Puzle |
dc.subject | ABP |
dc.subject | Moodle (Programari) |
dc.subject | Construcció -- Formació professional |
dc.title | Elaboració de moodle com a eina didàctica per a la informació, consulta, formació i retroalimentació amb els alumnes del CFGS de Projectes d’Edificació |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |