dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor |
Ferran Salvado, Josep Maria |
dc.contributor.author |
Vives Llordés, Jordi |
dc.date |
2013-06-13 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/23231 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject |
Mechatronics |
dc.subject |
Formació professional |
dc.subject |
Cinta transportadora |
dc.subject |
Tècnica del puzzle |
dc.subject |
Treball cooperatiu |
dc.subject |
Electromecànica |
dc.subject |
Mecatrònica |
dc.title |
Configuració i manteniment de cintes transportadores en entorns industrials |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |
Aquest treball tracta d’incorporar el material didàctic necessari per introduir als alumnes
del CFGS en Mecatrònica els coneixements
de cintes transportadores en entorns industrials: indústria extractiva i de procés. També
inclou informació sobre els recursos tecnològics de càlcul i disseny i un pressupost d’una
cinta transportadora estàndard per les
És d’especial interès el resum bibliogràfic que inclou a més a més dels documents i llibres
consultats, les referències web sobre fabricants de cintes transportadores i fabricants de
components electromecànics i de r
També es proposa una metodologia per transferir aquest coneixements, basada en la
tècnica del puzzle, el treball cooperatiu i l’aprenentatge basat en problemes (ABP) amb
l’objectiu de donar protagonisme a l’alumne i despertar interès sobre l’àrea de
coneixement. Aquesta tècnica fomenta
de treball autodirigit.
Els conceptes transmesos a l’estudiant estan vinculats a les unitats formatives
corresponents al CFGS en Mecatrònica i als resultat
L’objectiu principal del treball és que l’alumne sigui capaç de calcular les principals
variables de disseny d’una cinta transportadora, manualment i amb l’ajuda del software de
càlcul proposat, de seleccionar els diversos components mec
sigui capaç d’interpretar la documentació tècnica dels fabricants. |