To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23187
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Turró Calvet, Mateu |
dc.contributor.author | Pons Rigat, Aleix |
dc.date | 2013-06-19 |
dc.identifier.citation | DOCUMENTUM-0b004e2180b78118 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/23187 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Enginyeria hidràulica, marítima i sanitària::Ports i costes |
dc.subject | Roads -- Barcelona |
dc.subject | Harbors -- Barcelona |
dc.subject | Port sec |
dc.subject | sistemes de transport intel·ligents |
dc.subject | anàlisi cost-benefici |
dc.subject | Carreteres -- Barcelona |
dc.subject | Ports -- Barcelona |
dc.title | Factibilitat d'una via especialitzada per a plataformes autopropulsades per a connectar el port de Barcelona amb el seu port sec |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |