To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23118
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Fernández Chimeno, Mireya |
dc.contributor.author | Pujol Banús, Neus |
dc.date | 2013-06-27 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/23118 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge actiu |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Metodologies |
dc.subject | Matemàtiques |
dc.subject | Innovació |
dc.subject | Motivació |
dc.subject | Intel·ligència emocional |
dc.subject | Treball competencial |
dc.subject | Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria |
dc.title | Proposta metodològica per a l’ensenyament de les matemàtiques a secundària |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |