To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22904
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Moreno Lupiáñez, Manuel |
dc.contributor.author | Fernández Garzón, Manuel |
dc.date | 2013-06-26 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/22904 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Motivació en l'educació |
dc.subject | Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | Aprendre a aprendre |
dc.subject | Procés d’aprenentatge |
dc.subject | Mètode de projectes |
dc.subject | Aprenentatge Basat en Projectes |
dc.subject | Estils d’aprenentatge |
dc.subject | Metodologia didàctica |
dc.subject | Intel∙ligències múltiples |
dc.subject | Treball cooperatiu |
dc.subject | Educació secundària |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Educació Secundària Obligatòria |
dc.title | Estratègies metodològiques des de les matèries de Tecnologia per a aprendre a aprendre |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |