To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22871
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Castells Sanabra, Marcel·la |
dc.contributor.author | Gil López, Òscar |
dc.date | 2014-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/22871 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Arquitectura naval::Teoria del buc |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Arquitectura naval::Tipologia de vaixells |
dc.subject | Hidrodinàmica |
dc.subject | High-Speed-Craft |
dc.subject | Vaixells d'alta velocitat |
dc.title | Perspectiva general de las embarcaciones híbridas de alta velocidad en el sector comercial y sus fundamentos hidrodinámicos. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |