To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/24237

Scheduling commercial advertisements for television
García Villoria, Alberto; Salhi, Said
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. EOLI - Enginyeria d'Organització i Logística Industrial
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
-Programming (Mathematics)
-Heuristic algorithms
-Television commercials.
-advertising
-scheduling
-optimisation
-mathematical programming
-heuristics
-Heurística
-Programació (Matemàtica)
-Publicitat per televisió
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
Taylor & Francis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Färber, Gerrit Hartmut; Salhi, Said; Coves Moreno, Anna Maria
Ranaboldo, Matteo; García Villoria, Alberto; Ferrer Martí, Laia; Pastor Moreno, Rafael
García Villoria, Alberto; Corominas Subias, Albert; Nadal Solà, Adrià; Pastor Moreno, Rafael
Corominas Subias, Albert; García Villoria, Alberto; González Vargas, Néstor Andrés; Pastor Moreno, Rafael
 

Coordination

 

Supporters