To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/53145

Un método para analizar la reputación online de la marca basado en un índice de verosimilitud
Arroyo Cañada, Francisco Javier; Gil Lafuente, Jaime
Universitat de Barcelona
Productes de marca
Educació superior
Metodologia
Reputació en línia
Opinió pública
Brand name products
Higher education
Methodology
Reputation management
Public opinion
cc-by-nc-nd (c) Arroyo Cañada, Francisco Javier et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ASEPUMA
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Nicolás Alarcón, Carolina; Gutiérrez Caques, Alexis; Gil Lafuente, Jaime
Rojas Mora, Julio César; Gil Lafuente, Jaime
Nicolás Alarcón, Carolina; Valenzuela-Fernández, Leslier; Gutiérrez Caques, Alexis; Gil Lafuente, Jaime
 

Coordination

 

Supporters