To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22225
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Rodrigo de Larrucea, Jaime |
dc.contributor.author | Vacas Forns, Luis |
dc.date | 2014-07 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/22225 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Enginyeria naval |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Impacte ambiental |
dc.subject | Ships--Fuel |
dc.subject | Liquefied gases |
dc.subject | GNL |
dc.subject | Gas natural liquado |
dc.subject | Vaixells -- Combustibles |
dc.subject | Gas natural liquat -- Combustibles |
dc.subject | Gas natural liquat -- Aplicacions industrials |
dc.title | Prospectiva del uso del GNL como combustible en el transporte marítimo |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |