dc.contributor.author |
Naqui Xicota, Cristina |
dc.date.accessioned |
2014-09-04T11:29:47Z |
dc.date.available |
2014-09-04T11:29:47Z |
dc.date.created |
2014-05-26 |
dc.date.issued |
2014-06-05 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/238557 |
dc.description |
Tutora: Marian Cerezuela Torre |
dc.format.extent |
85 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Internacional de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Infermeria |
dc.title |
Alfabetització Emocional Programa d’Educació Sanitària: Benestar Emocional a l’Adolescència |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El Benestar emocional és una pràctica cada cop més reconeguda a la nostra societat. Tot i així, els grans canvis socials que es produeixen actualment com en són l’avenç tecnològic i l’excés de consum, entre d’altres, evoquen a la sanitat a plantejar-se nous camins d’actuació. En tant que, la persona sempre ha anhelat la seva autorealització com a fi. MÈTODE: disseny d’un projecte d’intervenció comunitària. RESULTATS: S’ha dissenyat un Programa d’Educació Sanitària amb el que es pretén potenciar el Benestar i la Intel•ligència Emocional com a mètodes eficaços de formació de la personalitat. CONCLUSIONS: Cal realitzar més programes amb implementació a les aules. És important que les administracions públiques creguin en els programes que es dissenyen i especialment, en aquells orientats a la promoció de la salut. L’adolescència és el moment idoni per a la implementació d’aquest. La familia és el recurs més poderós per a educar als adolescents en la pràctica de la IE.
Paraules Clau: Intel•ligència emocional, Benestar emocional, adolescència, autoconeixement, regulació emocional, educació emocional i autoestima. |