Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/23158
dc.contributor | Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. VIS - Visió Artificial i Sistemes Intel.ligents |
dc.contributor.author | Domingo Peña, Joan |
dc.contributor.author | Segura Casanovas, Joan |
dc.contributor.author | Durán Moyano, José Luis |
dc.contributor.author | Grau Saldes, Antoni |
dc.contributor.author | Bolea Monte, Yolanda |
dc.date | 2014-04 |
dc.identifier.citation | Domingo, J. [et al.]. Debats via Twitter. A: "Bones Pràctiques Docents 2013. Metodologies actives a l'aula". Barcelona: Institut de Ciències de l'Educació, 2014, p. 156-169. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/23158 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Institut de Ciències de l'Educació |
dc.relation | http://www.upc.edu/ice/innovacio-docent/bones-practiques-docents |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Raonament crític |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | millora docent |
dc.subject | Aprenentatge actiu |
dc.title | Debats via Twitter |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.description.abstract |