dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Ibarz Mellado, Andreu |
dc.date.accessioned |
2014-05-29T08:38:25Z |
dc.date.available |
2014-05-29T08:38:25Z |
dc.date.created |
2005 |
dc.date.issued |
2005 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/231221 |
dc.format.extent |
17 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2005, Núm. 17 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació religiosa |
dc.subject.other |
Laïcisme |
dc.title |
Religió i laïcitat : pot mantenir-se el model actual d'ensenyament de la religió a l'escola? |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
2 - Religió i teologia |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |