dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Botella, Lluís |
dc.contributor.author |
Longás Mayayo, Jordi |
dc.contributor.author |
Gómez Hinojosa, Antonia Maria |
dc.date.accessioned |
2014-05-22T07:35:51Z |
dc.date.available |
2014-05-22T07:35:51Z |
dc.date.created |
2007 |
dc.date.issued |
2007 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/230172 |
dc.format.extent |
25 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2007, Núm. 21 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Professors -- Estrès laboral |
dc.subject.other |
Síndrome d'esgotament professional |
dc.title |
La construcción social del burnout en la profesión docente |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |