Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/230172

La construcción social del burnout en la profesión docente
Botella, Lluís; Longás Mayayo, Jordi; Gómez Hinojosa, Antonia Maria
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2007
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Professors -- Estrès laboral
Síndrome d'esgotament professional
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
25 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2007, Núm. 21
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
18.pdf 387.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Corbella Santomà, Sergi; Botella, Lluís; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Herrero Esquerdo, Olga; Pacheco Pérez, Meritxell
Herrero Esquerdo, Olga; Rodríguez, Eva; Botella, Lluís; Corbella Santomà, Sergi; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Pacheco Pérez, Meritxell
Ruiz-Pérez, Maica; Llistar-Verdú, Salvador; Farràs-Permanyer, Laia; Gómez Hinojosa, Antonia Maria
Arias Pujol, Eulàlia; Pacheco Pérez, Meritxell; Cabré, Víctor; Castillo Garayoa, José Antonio; Echevarría Pérez, Ramón; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Herrero Esquerdo, Olga; Pérez Testor, Carles; Rusiñol Estragués, Jordi