Títol:
|
Aprendre estratègies : aproximació experimental
|
Autor/a:
|
Baqués i Trenchs, Marian
|
Altres autors:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
Aquest article recull una aproximació experimental de les estratègies
i els procediments d’aprenentatge, amb una recerca sobre els estils
cognitius dels infants. Queda clar que els infants són preferentment
visuals, segons el constructe de La Garanderie. Es fan unes propostes
de futur sobre cap on hauria d’anar l’aprendre a aprendre. |
Data de publicació:
|
2009 |
Matèries (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Matèries:
|
Estratègies d'aprenentatge Cognició en els infants |
Drets:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
Pàgines:
|
8 p. |
Tipus de document:
|
Article Article - Versió publicada |
Publicat per:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
|
Publicat a:
|
Aloma, 2009, Núm. 23-24
|
Compartir:
|
|