Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/21404
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Servei Català de Trànsit |
dc.contributor | Indra Sistemas |
dc.contributor | Catala Roig, Neus |
dc.contributor.author | Kalai El Khayat, Mimoun |
dc.date | 2014 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/21404 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Trànsit |
dc.subject | Traffic flow |
dc.subject | Real-time data processing |
dc.subject | ERU |
dc.subject | ETD |
dc.subject | Detector |
dc.subject | Operació especial |
dc.subject | Secció de mesura |
dc.subject | Flux Net Acumulat |
dc.subject | Particions |
dc.subject | Tablespaces |
dc.subject | Circulació urbana -- Catalunya -- Barcelona |
dc.subject | Trànsit -- Intensitat |
dc.title | AnellBarna |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |