dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Garreta i Torner, Francesc |
dc.date.accessioned |
2014-05-13T07:01:31Z |
dc.date.available |
2014-05-13T07:01:31Z |
dc.date.created |
2008-06 |
dc.date.issued |
2008-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/229109 |
dc.format.extent |
12 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2008, Núm. 22 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Lectura |
dc.title |
Llegir per a ensenyar a llegir |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
0 - Generalitats |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
L‘article fa una crítica de la pràctica educativa als nivells d’ensenyament
d’infantil i primària pel que fa a la utilització de la literatura com
a eina de coneixement.
Reconeix l’educador com un referent fonamental en el desenvolupament
de l'hàbit lector dels alumnes i, per això, proposa una profunda revisió
dels principis teòrics i metodològics de aquesta pràctica.
Assenyala aspectes que caldria revisar, com ara el de l'experiència lectora
del mateix mestre que té la responsabilitat, no tan sols d'ensenyar a
llegir i a escriure, sinó de formar bons lectors. |