To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/52443

La docencia sempresencial en la universidad: estudio de caso de un prototipo tecnológico para la adquisición de competencias
López-Fernández, Olatz
Universitat de Barcelona
Aprenentatge mixt
Educació superior
Ciències de la salut
Ensenyament
Congressos
Blended learning
Higher education
Medical sciences
Teaching
Congresses
cc-by-nc-nd (c) 1eautor et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

López-Fernández, Olatz; Viader Junyent, Manel; Cosculluela Mas, Antonio; Honrubia Serrano, Ma. Luisa; Malapeira Gas, Joan Ma. (Joan Maria), 1951-2015; Pirla Buil, Lucía; Aparicio López, Núria; Manzano Díaz, Lorena
López-Fernández, Olatz; Viader Junyent, Manel; Honrubia Serrano, Ma. Luisa; Cosculluela Mas, Antonio; Malapeira Gas, Joan Ma. (Joan Maria), 1951-2015
 

Coordination

 

Supporters