dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
dc.contributor |
Martínez Reguero, Adriana Haydée |
dc.contributor.author |
Mor Marco, Victor |
dc.date |
2014-02-27 |
dc.identifier.citation |
PRISMA-93299 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/20941 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject |
Urbanization |
dc.subject |
Reurbanització |
dc.subject |
Urbanització |
dc.title |
Reurbanització Avda. Eduard Corbella, rotonda i continuació carril bici |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
L’objecte d’aquest projecte és la definició, justificació, i valoració de les obres per a
la Reurbanització de l’avinguda Eduard Corbella, continuació carril bici i construcció rotonda E. Corbella.
Això implica la redefinició i millora de l’espai públic mitjançant la definició d’una nova ordenació. Aquests treballs comporten per una banda la urbanització, així com
millores de les xarxes de serveis de la urbanització.
El projecte contempla les següents actuacions:
- Demolicions i moviments de terres
- Pavimentació i ferms
- Jardineria i reg
- Enllumenat públic
- Xarxa de clavegueram
- Xarxa de baixa tensió
- Xarxa de telecomunicacions
- Mobiliari urbà
- Senyalització
- Carril bici
- Construcció rotonda
La superfície de l’àmbit de l’obra és de :
- Tram avinguda Vilamajor 2409,53 m2
- Tram avinguda E. Corbella est 2723,84 m2
- Tram rotonda/ E. Corbella oest 1119,65 m2
Una superfície total de 6253 m2
El tractament del projecte té en compte els següents objectius:
- Nova ordenació del voral per tal de solucionar el problema dels arbres.
- Materials de llarga durabilitat i baix manteniment: pedra granítica en vorades i
rigoles, paviments peatonals de peces de formigó.
- Nou enllumenat millorant la capacitat lumínica d’acord amb els criteris d’estalvi
energètic. Sistemes de projecció en el pla horitzontal evitant contaminació
lumínica i làmpades de vapor de sodi amb sistema de reducció de flux.
- Nova xarxa de clavegueram
- Nova xarxa de reg automatitzat
- Soterrament de les xarxes aèries de baixa tensió
- Soterrament de la xarxa de telecomunicacions
- Continuació carril bici
- Millora de l’accessibilitat eliminant les barreres arquitectòniques existents a nivell
de paviments, amb un pendent longitudinal entre el 0,50 i el 2,50% i uns
pendents transversals inferiors al 2%. Normativa vigent: Codi d’ Accessibilitat de
Catalunya |