To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/20503
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa |
---|---|
dc.contributor | Fonseca Casas, Pau |
dc.contributor | Brokate, Jens |
dc.contributor.author | González Villafranca, Sara |
dc.date | 2013-11 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/20503 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Investigació operativa::Optimització |
dc.subject | Operations research ; Management science |
dc.subject | Electric vehicles |
dc.subject | Germany |
dc.subject | Charging |
dc.subject | Distribution |
dc.subject | Investigació operativa ; Administració--Models matemàtics |
dc.subject | Classificació AMS::90 Operations research, mathematical programming::90B Operations research and management science |
dc.title | German electric vehicle charging infrastructure: statistically based approach to derive the demand and geographical distribution of charging points |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |