Les estratègies discursives del docent per guiar els aprenentatges, "de la pluja d'idees, al paper" : un estudi de cas
Bouisset Carrascal, Emma Andrea
Pallarés Monge, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 51 p.
Resum: Aquest treball analitza l'enregistrament audiovisual d'una activitat de guiatge duta a terme per una professora practicant en el rol d'investigadora en l'acció en una classe de català de 1r d'ESO per valorar el grau d'efectivitat de la seva parla. Al llarg de la recerca, es confronten els resultats de l'anàlisi qualitativa i quantitativa recollits a partir del discurs enregistrat de la docent amb mostres del treball fet pels alumnes per donar resposta a les preguntes de la investigació i extreure conclusions que permetin configurar una guia de propostes de millora per a la futura tasca docent de la investigadora.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Estratègies d'aprenentatge ; Comunicació en l'educació



51 p, 3.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2023-09-07



   Favorit i Compartir