Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/20772

Effects of self-regulatory focus and the dimensions of social influence on the perceived media richness
Armengol, Xavier; Fernández Alarcón, Vicenç; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GIOPACT - Grup de Recerca d'Igualtat d'Oportunitats per a l'Arquitectura, la Ciència i la Tecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement::Comunicació dins de l'organització
-Communication in organizations
-Organizational communication
-Media richness
-Channel expansion theory
-Regulary focus theory
-Comunicació en l'empresa
Artículo - Versión publicada
Objeto de conferencia
Springer
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Armengol, Xavier; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María
Keskes, Imen; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María
González Prieto, David; Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María; Enache, Cristina Mihaela