Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/47810
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Sabater Mateu, Ma. Pilar |
dc.contributor.author | Puig Llobet, Montserrat |
dc.contributor.author | Honrubia Pérez, María |
dc.contributor.author | Lluch Canut, Ma. Teresa |
dc.date | 2013-11-14T12:21:04Z |
dc.date | 2013-11-14T12:21:04Z |
dc.date | 2011-06 |
dc.date | 2013-11-14T12:21:05Z |
dc.identifier.citation | 1575-7668 |
dc.identifier.citation | 599601 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/47810 |
dc.format | 4 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Àgora d'Infermeria SRL |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.agoradenfermeria.eu/index.php?page=home&ref=btn |
dc.relation | Àgora d'Infermeria, 2011, vol. 15, num. 2, p. 68-71 |
dc.rights | (c) Àgora d'Infermeria SRL, 2011 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Infermeria |
dc.subject | Educació superior |
dc.subject | Tutoria (Ensenyament) |
dc.subject | Avaluació contínua |
dc.subject | Nursing |
dc.subject | Higher education |
dc.subject | Tutoring (Teaching) |
dc.subject | Continuous evaluation |
dc.title | Feblesa de tutories: manca de feedback i autoregulació en l'estudiant d'infermeria. Valoració de l'avaluació continuada en l'assignatura Ciències Psicosocials Aplicades a la Salut en el Grau d'Infermeria (EEES), (2009-2010) |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |