dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica |
dc.contributor |
Tapia Gómez, Ana M. |
dc.contributor.author |
Canalias Suquet, Ignasi |
dc.coverage.spatial |
east=2.042684555053711; north=41.42057348249243; name=Molins de Rei, Barcelona, Espanya |
dc.coverage.spatial |
east=2.0241397619247437; north=41.41815840113037; name=Molins de Rei, Barcelona, Espanya |
dc.date |
2013-07-09 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/19603 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Geomàtica::Sistemes d'informació geogràfica |
dc.subject |
Mobile geographic information systems |
dc.subject |
Roads--Maintenance and repair |
dc.subject |
Surveys |
dc.subject |
Localització per satèl·lit, Sistemes de |
dc.subject |
Carreteres -- Manteniment i reparació |
dc.subject |
Aixecaments topogràfics |
dc.title |
Millora del camí que uneix Can Tintorer amb Molins de Rei |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El projecte té com a finalitat la millora del camí que uneix la població de Molins de Rei amb el restaurant
de Can Tintorer. Aquest camí forma part del parc natural de Collserola i és molt utilitzat per accedir amb
cotxe fins al restaurant i a l’hípica del Bosc que hi ha al costat seu; com també per molts usuaris del parc
natural ja sigui per passejar-hi a peu, bicicleta o cavall. L’objectiu del projecte és donar solució als
problemes que presenta el camí com són passos estrets per a l’encreuament de dos vehicles juntament
amb un camí pedregós i polsegós.
Per donar solució a les diferents problemàtiques es realitza un estudi del camí. En primer lloc s’observa
la traça del camí, situant en la millor ubicació possible les bases a les quals donem coordenades a partir
d’observacions GPS i que ens serveixen de recolzament per a la realització de la poligonal.
Posteriorment es realitza l’aixecament topogràfic a escala 1:500 de tot el camí obtenint el model digital
del terreny que permet estudiar la nova traça.
Pel càlcul en post-procés de les observacions GPS s’ha emprat el software Leica GeoOffice. Per al càlcul
de les toleràncies i de les bases de la poligonal en coordenades UTM s’ha emprat Microsoft Excel. Amb
Autocad i MDT realitzem la radiació dels punts i obtenim el model digital del terreny que ens serveix de
base per al projecte de millora del camí.
Acabada la primera part del projecte, la presa de dades i la seva interpretació, la segona part del projecte
busca millorar la traça del camí existent i fer un estudi de l’impacte que pot tenir el projecte sobre el
parc. Al tractar-se d’un camí no existeix una normativa especifica, per la qual cosa s’utilitza de forma
lògica la normativa per carreteres i la diferent bibliografia sobre camins. |