Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/16341

Supporting the reuse of effective CSCL learning designs through social structure representations
Alvino, Serena; Asensio-Pérez, Juan I.; Dimitriadis, Yannis; Hernández Leo, Davinia
-Ensenyament a distància
-Ensenyament virtual
-Learning design
-Computer-supported collaborative learning
-Collaborative scripts
-Social structures
(c) Taylor & Francis. This is an electronic version of an article published in Alvino S, Asensio-Pérez JI, Dimitriadis Y, Hernández-Leo D. Supporting the reuse of effective CSCL learning designs through social structure representations. Distance Education. 2009; 30(2): 239-58. Distance education is available online at: www.tandfonline.com with the open URL http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/01587910903023215
Artículo
Artículo - Versión aceptada
Taylor & Francis (Routledge)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Hernández Leo, Davinia; Asensio-Pérez, Juan I.; Dimitriadis, Yannis
Jorrín-Abellán, Iván M.; Ruiz-Requies, Inés; Hernández Leo, Davinia; Villasclaras-Fernández, Eloy D.; Dimitriadis, Yannis; Rubia-Avi, Bartolomé; Asensio-Pérez, Juan I.
Asensio-Pérez, Juan I.; Dimitriadis, Yannis; Pozzi, Francesca; Prieto, Luis P.; Hernández Leo, Davinia; Persico, Donatella; Villagrá-Sobrino, Sara L.
Villasclaras-Fernández, Eloy D.; Hernández-Gonzalo, Julio A.; Hernández Leo, Davinia; Asensio-Pérez, Juan I.; Dimitriadis, Yannis; Martínez-Monés, Alejandra
Bote-Lorenzo, Miguel L.; Hernández Leo, Davinia; Dimitriadis, Yannis; Asensio-Pérez, Juan I.; Gómez-Sánchez, Eduardo; Vega-Gorgojo, Guillermo; Vaquero-Gónzalez, Luis M.